Efektywna sprzedaż z Microsoft Dynamics 365

Efektywniejsza sprzedaż z Microsoft Dynamics 365

 

Microsoft Dynamics 365 – prosty i efektywny sposób na sprzedaż

Microsoft Dynamics 365 to najnowsza generacja inteligentnych aplikacji biznesowych, umożliwiająca firmom szybszy wzrost i rozwój. Aplikacje łączące w sobie cechy CRM i EPR pomagają zarządzać większością procesów biznesowych począwszy od identyfikacji potrzeb klienta poprzez automatyzację procesów sprzedażowych po obsługę po sprzedażową.

Wszystkie dane w jednym miejscu
Uzyskanie pożądanych efektów biznesowych wymusza gromadzenie i analizę znacznej ilości złożonych informacji z wielu źródeł. Dynamics 365 ma zaszytą inteligencję dostarczającą w prosty i zrozumiały sposób istotne, w danym momencie informacje. Ten sposób prezentacji danych pozwala szybko i łatwo zorientować się w sytuacji i podjąć właściwe działania na każdym etapie procesu sprzedaży.

Bezstresowa obsługa klienta
Bez względu na to, jaki pracownik zajmuje się klientem, klienci oczekują, że firma wie co się dzieje z ich potrzebami. Szukanie informacji w notatnikach, arkuszach kalkulacyjnych i innych dokumentach irytuje klienta i pracownika. Zapewnienie wszystkim członkom zespołu handlowego dostępu do jednorodnych i czytelnych pulpitów z informacjami dotyczącymi danego klienta umożliwia szybką identyfikację i zaspokojenie potrzeb klienta.

Sprawna praca zespołowa w czasie rzeczywistym
Ważną cechą systemu Dynamics 365 jest poprawa motywacji i zaangażowania zespołów sprzedażowych. Dobrze zdefiniowane procesy i raporty wpływają nie tylko pozytywnie na odczucia klienta, ale również zwiększają produktywność handlowców.
Dynamics 365 zapewnia dostęp do systemu za pomocą urządzeń mobilnych oraz tworzenie i edycję dokumentów w czasie rzeczywistym przez członków zespołu. Umożliwia to na błyskawiczną reakcję na zapytania i efektywną pracę nad dokumentami.

Analiza wyników w celu poprawy wyników
Prosty dostęp do danych historycznych, predykcyjnych i proaktywnych informacji plus intuicyjna analityka umożliwia śledzenie realizacji założonych celów, pobudzenie zespołu do działania lub szybka korektę założeń.
Stale aktualna wiedza pomaga lepiej prognozować wyniki sprzedaży, odkryć słabe i mocne punkty oraz to, w jaki sposób pojedynczy pracownicy lub zespoły mogą wspierać się wzajemnie w celu osiągania coraz lepszych wyników.

Przygotowany przez nasz zespół CONET CRM zbudowany jest na aplikacjach Dynamics 365.
Jeżeli chcesz porozmawiać o tym, w jakiś sposób CONET CRM mógłby wspomóc zespól sprzedażowy Twojej firmy skontaktuj się z nami klikając na link Proszę o kontakt.

Z przyjemnością nasz specjalista porozmawia z Tobą i twoim zespołem.