Kompleksowa obsługa IT przedsiębiorstwa hutniczego
Klient
Odmet SA to jeden z największych dystrybutorów wyrobów hutniczych ze stali węglowej i nierdzewnej, aluminium i innych metali kolorowych.
Jakie były potrzeby?
Klient potrzebował wsparcia serwisowego oraz administracyjnego IT. Brakowało mu także merytorycznego wsparcia w zakresie korzystania z oprogramowania.
Nasz wybór
Zaoferowaliśmy klientowi nasze usługi w zakresie opieki serwisowej. Umowa objęła:
- administrowanie głównym serwerem,
- pełną opiekę administracyjną nad komputerami kilkunastu użytkowników, siecią lokalną,
- wsparcie serwisowe w biurach Klienta,
- zdalną pomoc dla użytkowników.
Wdrożyliśmy na stanowiskach komputerowych program, umożliwiający nam zdalne administrowanie sprzętem i naprawianie błędów.
Korzyści dla klienta:
- całodobowa opieka serwisowa i helpdesk,
- merytoryczne wsparcie z zakresu doboru oprogramowania i sprzętu,
- całościowe wsparcie IT,
- firma nie musiała tworzyć działu IT,
- kompleksowa administracja sprzętem, a także optymalizacja oprogramowania.