Odmet SA – kompleksowa obsługa IT przedsiębiorstwa hutniczego

 

Kompleksowa obsługa IT przedsiębiorstwa hutniczego

 

Klient
Odmet SA to jeden z największych dystrybutorów wyrobów hutniczych ze stali węglowej i nierdzewnej, aluminium i innych metali kolorowych.

Jakie były potrzeby?
Klient potrzebował wsparcia serwisowego oraz administracyjnego IT. Brakowało mu także merytorycznego wsparcia w zakresie korzystania z oprogramowania.

Nasz wybór
Zaoferowaliśmy klientowi nasze usługi w zakresie opieki serwisowej. Umowa objęła:

  • administrowanie głównym serwerem,
  • pełną opiekę administracyjną nad komputerami kilkunastu użytkowników, siecią lokalną,
  • wsparcie serwisowe w biurach Klienta,
  • zdalną pomoc dla użytkowników.

Wdrożyliśmy na stanowiskach komputerowych program, umożliwiający nam zdalne administrowanie sprzętem i naprawianie błędów.

Korzyści dla klienta:

  • całodobowa opieka serwisowa i helpdesk,
  • merytoryczne wsparcie z zakresu doboru oprogramowania i sprzętu,
  • całościowe wsparcie IT,
  • firma nie musiała tworzyć działu IT,
  • kompleksowa administracja sprzętem, a także optymalizacja oprogramowania.