Praca w domu okiem pracownika i pracodawcy: jak zapewnić efektywność i bezpieczeństwo?

Praca w domu okiem pracownika i pracodawcy: jak zapewnić efektywność i bezpieczeństwo?

Do niedawna praca zdalna była rzadkością i dotyczyła głównie osób samozatrudniających się czy też freelancerów. Dynamiczny rozwój rynku pracy sprawił, że system pracy zdalnej zyskuje coraz większą popularność wśród polskich firm. Kluczową rolę w efektywności pracy zdalnej odgrywa dostęp do odpowiednich narzędzi ułatwiających realizację zadań. Największym wyzwaniem jest jednak zachowanie równowagi między pracą, a życiem prywatnym. Ta umiejętność przekłada się na jakość i zadowolenie z życia, które efektywnie wpływają na nasze wyniki w pracy.

Na jednym z branżowych portali www.manager24.pl ukazał się artykuł o tym, jak zapewnić efektywność i bezpieczeństwo podczas pracy zdalnej. O budowaniu zdrowych relacji z technologią i doborze odpowiednich programów i aplikacji wypowiada się nasz Prezes Semko Doktór: „Wybór odpowiednich rozwiązań technologicznych jest kluczowy do tego, aby telepraca mogła odbywać się zgodnie z planem i przynosić oczekiwane efekty. Ważne jest ustalenie również, czy praca będzie wykonywana na sprzęcie prywatnym pracownika, czy też pracodawcy. Jednak nie sprzęt jest najważniejszy, ale programy i aplikacje, którymi w swojej pracy dla firmy ma posługiwać się pracownik – uważa Semko Doktór, prezes firmy CONET, która od dwudziestu lat zajmuje się dostarczaniem rozwiązań dla biznesu – W poszukiwaniu odpowiednich programów pozwalających pracownikowi zdalnie wykonywać obowiązki, niezależnie, czy mówimy o małej, czy też większej firmie, należy zwrócić uwagę przede wszystkim na bezpieczeństwo – dodaje Doktór.”

Cały artykuł dostępny tutaj.