Nowy rodzaj wsparcia dla usług chmurowych

Pomożemy wybrać rozwiązania zaspokajające Twoje potrzeby. Dobierzemy architekturę i efektywne kosztowo platformy.
Usługi wsparcia technicznego to usługi doradcze, wdrożeniowe i administracyjne w zakresie planowania, rozwoju i zarządzania systemami operacyjnymi, serwerami aplikacyjnymi i bazami danych.

Dobór i optymalizacja rozwiązań informatycznych

Tworzenie i administracja serwerami wirtualnymi

Instalacja, konfiguracja i aktualizacja systemów

Optymalizacja systemów pod kontem wydajności

Planowanie i zarządzanie bezpieczeństwem

Monitorowanie i obsługa sieci i systemów

Pakiety godzinowe lub obsługa abonamentowa

Świadczymy usługi pomocy telefonicznej i zdalnej w atrakcyjnych pakietach godzinowych oraz w systemie abonamentowym.

Modele współpracy

Korzystamy ze sprawdzonych modeli wspólpracy dostosowanych do specyfiki realizowanych usług

Interwencyjny

Interwencja programistyczna lub serwisowa. Podstawą wyceny jest głównie czas przeznaczony na wykonanej pracy oraz ew. koszty bezpośrednie. Podstawą wykonania usługi jest Zamówienie.

Projektowy

Zespół projektowy dedykowany do realizacji konkretnego projektu. Podstawą wyceny jest ustalony zakres i harmonogram prac. Podstawą rozpoczęcia współpracy jest Umowa.

Najkorzystniejszy finansowo. Wycena zależna od ilości użytkowników i planowanej ilości roboczogodzin. Po wyczerpaniu limitu atrakcyjne zniżki. Podstawą rozpoczęcia współpracy jest Umowa.

Materiały, które mogą Cię zainteresować

Poradnik Azure dla MŚP...

Najważniejsze rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw dostępne od ręki na paltformie Azure

Pobierz poradnik

7 sposobów na efektywną...

Jak osiągnąć wyższą produktywność dzięki nowym możliwościom lepszej współpracy w chmurze

Pobierz poradnik

Dlaczego hybryda...

Jakie najłatwiej i najszybciej dostępne rozwiązania są najczęściej wybierane przez przedsiębiorców

Przeczytaj na naszym blogu

Case study Metroprojekt

Zobacz realne efekty wdrożenia naszych usług u jednego z naszych zadowolonych klientów

Zobacz Case study