Specjalista/tka ds. sprzedaży i obsługi klientów

Czym będziesz się zajmować?


    • Obsługa obecnych klientów
    • Rozwój sprzedaży do obecnych klientów
    • Przygotowywanie oraz rozliczanie umów, ofert oraz kosztorysów
    • Sprzedaż rozwiązań IT, produktów i usług firmy
    • Budowanie trwałych relacji biznesowych
    • Odpowiedzi przez telefon, maila oraz czat na zapytania dotyczące oferowanych produktów i usług
    • Udział w tworzeniu promocji i nowych produktów zgodnych z trendami rynkowymi i oczekiwaniami klientów
    • Realizacja celów sprzedażowych
    • Sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań

Czego od Ciebie oczekujemy?


    • Doświadczenie w obsłudze klienta B2B, co najmniej 2-letnie
    • Umiejętności analityczne i obsługa programu Excel w stopniu średniozaawansowanym
    • Zdolności organizacyjne i ustalania priorytetów oraz skrupulatność i dbanie o szczegóły
    • Komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania i utrzymania trwałych relacji biznesowych
    • Znajomość podstawowych pojęć handlowych i technik sprzedażowych
    • Znajomość podstawowych pojęć z zakresu IT
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
    • Chęć rozwoju i nauki
    • Odporność na stres oraz umiejętność pracy w szybkim i zmiennym środowisku
    • Umiejętność słuchania i rozumienia potrzeb klientów
    • Samodzielność i proaktywna postawa w działaniu

Mile widziane


    • Umiejętności negocjacyjne
    • Prawo jazdy

Co oferujemy?


    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Umowa o pracę lub B2B
    • Praca w niedużym, zgranym zespole w stabilnej, działającej na rynku od 25 lat firmie
    • Nowoczesne narzędzia pracy
    • Możliwość dofinansowania prywatnej opieki medycznej
    • Wygodne biuro w kamienicy na warszawskiej Woli
    • Możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji