Outsourcing IT pełny zakres usług
W ramach pełnego wsparcia IT uzyskujesz dostęp do dedykowanego opiekuna wspieranego przez zespół do obsługi rozwiązań.
Koncentrujemy się na wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia w tworzeniu praktycznych i ekonomicznie uzasadnionych rozwiązań związanych z planowaniem, wdrożeniami, rozwojem i obsługą złożonych i ciągle zmieniających się środowisk informatycznych.
Co to jest Outsourcing IT?
Usługi informatyczne, kompleksowe wsparcie dla Twojej firmy
Nasze usługi budujemy w oparciu o nieustanny rozwój w celu zapewnienia Klientom pełnej obsługi zdarzeń informatycznych, efektywności operacyjnej, która ogranicza przestoje do minimum, tym samym zwiększa produktywność pracowników przy ograniczeniu kosztów IT.
Kompleksowość usług, jaką świadczymy od samego początku procesu wyróżnia nas na rynku.
Helpdesk
Pomoc merytoryczna lub techniczna w użytkowaniu komputera lub aplikacji za pomocą telefonu lub Internetu.
Serwis IT
Obejmuje diagnostykę serwerów, komputerów i peryferii ich naprawę i wymianę całych urządzeń lub podzespołów.
Usługi programistyczne
Tworzenie oraz utrzymanie aplikacji, w tym aplikacji webowych i mobilnych, aplikacji dla systemu Windows i pakietu Office oraz migracja baz danych.
Doradztwo w zakresie doboru sprzętu
Wybór i wskazanie optymalnych pod względem wydajności, ceny i kosztów eksploatacji komponentów systemu.
Wsparcie infrastruktury sieciowej
Kompleksowe wsparcie w zakresie podzespołów sprzętowych, sieciowych i oprogramowania sieciowego.
Wdrożenie sprzętu i oprogramowania
Instalacja sprzętu i aplikacji zgodna z zaleceniami producentów. Prawidłowa integracja nowego sprzętu z istniejącym.
Bezpieczeństwo systemów IT
Usługi związane z zapewnieniem ochrony zasobów i stabilności funkcjonowania systemów zgodnie z oczekiwaniami użytkowników.
Administracja IT
Telefoniczne i zdalne wsparcie w zarządzaniu infrastrukturą informatyczną, w tym sieci, serwerów, stacji roboczych oraz usług chmurowych.
Backup danych i systemów
Tworzenie i przywracanie kopi zapasowych serwerów, stacji roboczych w środowiskach stacjonarnych i chmurowych .
VPN zdalny dostęp
Uruchomienie, konfiguracja i obsługa bezpiecznego dostępu zdalnego do zasobów sieci firmowej przez sieć zewnętrzną.
Filtrowanie treści
Ograniczenie dostępu do wybranych stron internetowych, użytkownikom do określonych zasobów firmy.
Monitorowanie sieci
Aktywny monitoring stanu serwerów i stacji roboczych, aktywności ruchu internetowego, wykrywanie problemów.
Sieci bezprzewodowe
Tworzenie, konfiguracja i zabezpieczanie sieci bezprzewodowych Wi-Fi zapewaniających wysoką jakość sygnału.
Zabezpieczenie antywirusowe i zapory sieciowe firewall
Proaktywna ochrona dla użytkowników, Antywirus i Anti-Malware, zabezpieczenie i usuwanie złośliwego oprogramowania. Zabezpieczenie sieci i systemów przed intruzami. Monitorowanie ruchu sieciowego i odpieranie wszelkich znanych ataków.
Modele współpracy
Interwencyjny
Interwencja programistyczna lub serwisowa. Podstawą wyceny jest głównie czas przeznaczony na wykonanej pracy oraz ewentualne koszty bezpośrednie. Podstawą wykonania usługi jest Zamówienie.
Projektowy
Zespół projektowy jest dedykowany do realizacji konkretnego projektu. Podstawą do wyceny jest ustalony zakres i harmonogram prac. Rozpoczęcie prac następuję po podpisaniu Umowy.
Abonamentowy
Najkorzystniejszy finansowo. Wycena zależna od ilości użytkowników i planowanej ilości roboczogodzin. Po wyczerpaniu limitu atrakcyjne zniżki. Podstawą rozpoczęcia współpracy jest Umowa.