Outsourcing IT pełny zakres usług

W ramach pełnego wsparcia IT uzyskujesz dostęp do dedykowanego opiekuna wspieranego przez zespół do obsługi rozwiązań.
Koncentrujemy się na wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia w tworzeniu praktycznych i ekonomicznie uzasadnionych rozwiązań związanych z planowaniem, wdrożeniami, rozwojem i obsługą złożonych i ciągle zmieniających się środowisk informatycznych.

Co to jest Outsourcing IT?

Dowiedz się więcej o outsourcingu IT, jego zaletach i formach współpracy.

Usługi informatyczne, kompleksowe wsparcie dla Twojej firmy

Nasze usługi budujemy w oparciu o nieustanny rozwój w celu zapewnienia Klientom pełnej obsługi zdarzeń informatycznych, efektywności operacyjnej, która ogranicza przestoje do minimum, tym samym zwiększa produktywność pracowników przy ograniczeniu kosztów IT.
Kompleksowość usług, jaką świadczymy od samego początku procesu wyróżnia nas na rynku.

Helpdesk

Pomoc merytoryczna lub techniczna w użytkowaniu komputera lub aplikacji za pomocą telefonu lub Internetu.

Serwis IT

Obejmuje diagnostykę serwerów, komputerów i peryferii ich naprawę i wymianę całych urządzeń lub podzespołów.

Usługi programistyczne

Tworzenie oraz utrzymanie aplikacji, w tym aplikacji webowych i mobilnych, aplikacji dla systemu Windows i pakietu Office oraz migracja baz danych.

Doradztwo w zakresie doboru sprzętu

Wybór i wskazanie optymalnych pod względem wydajności, ceny i kosztów eksploatacji komponentów systemu.

Wsparcie infrastruktury sieciowej

Kompleksowe wsparcie w zakresie podzespołów sprzętowych, sieciowych i oprogramowania sieciowego.

Wdrożenie sprzętu i oprogramowania

Instalacja sprzętu i aplikacji zgodna z zaleceniami producentów. Prawidłowa integracja nowego sprzętu z istniejącym.

Bezpieczeństwo systemów IT

Usługi związane z zapewnieniem ochrony zasobów i stabilności funkcjonowania systemów zgodnie z oczekiwaniami użytkowników.

Administracja IT

Telefoniczne i zdalne wsparcie w zarządzaniu infrastrukturą informatyczną, w tym sieci, serwerów, stacji roboczych oraz usług chmurowych.

Backup danych i systemów

Tworzenie i przywracanie kopi zapasowych serwerów, stacji roboczych w środowiskach stacjonarnych i chmurowych .

VPN zdalny dostęp

Uruchomienie, konfiguracja i obsługa bezpiecznego dostępu zdalnego do zasobów sieci firmowej przez sieć zewnętrzną.

Filtrowanie treści

Ograniczenie dostępu do wybranych stron internetowych, użytkownikom do określonych zasobów firmy.

Monitorowanie sieci

Aktywny monitoring stanu serwerów i stacji roboczych, aktywności ruchu internetowego, wykrywanie problemów.

Sieci bezprzewodowe

Tworzenie, konfiguracja i zabezpieczanie sieci bezprzewodowych Wi-Fi zapewaniających wysoką jakość sygnału.

Zabezpieczenie antywirusowe i zapory sieciowe firewall

Proaktywna ochrona dla użytkowników, Antywirus i Anti-Malware, zabezpieczenie i usuwanie złośliwego oprogramowania. Zabezpieczenie sieci i systemów przed intruzami. Monitorowanie ruchu sieciowego i odpieranie wszelkich znanych ataków.

Modele współpracy

Proponujemy sprawdzone modele współpracy dostosowane do specyfiki poszczególnych usług

Interwencyjny

Interwencja programistyczna lub serwisowa. Podstawą wyceny jest głównie czas przeznaczony na wykonanej pracy oraz ewentualne koszty bezpośrednie. Podstawą wykonania usługi jest Zamówienie.

Projektowy

Zespół projektowy jest dedykowany do realizacji konkretnego projektu. Podstawą do wyceny jest ustalony zakres i harmonogram prac. Rozpoczęcie prac następuję po podpisaniu Umowy.

Abonamentowy

Najkorzystniejszy finansowo. Wycena zależna od ilości użytkowników i planowanej ilości roboczogodzin. Po wyczerpaniu limitu atrakcyjne zniżki. Podstawą rozpoczęcia współpracy jest Umowa.

Umów się na niezobowiązującą konsultację