Poznajemy Ciebie i Twój pomysł

Najważniejsza jest dla nas komunikacja. Dlatego zaczynamy od rozmowy, następnie robimy brief i słuchamy jakie masz potrzeby i pomysły na np. stworzenie aplikacji mobilnej. Później przeprowadzamy warsztaty, aby móc lepiej się poznać i przyjrzeć potencjałowi dalszych działań. Po wstępnym zapoznaniu daj nam chwilę na dokładną analizę wszystkich Twoich potrzeb.

Dokonujemy analizy Twoich potrzeb

Zrozumienie Twoich potrzeb jest najistotniejszym zadaniem na początku projektu. Pozwoli nam to zapewnić pełne wsparcie na najwyższym poziomie na każdym etapie projektu. Dzięki analizie wewnętrznej Twoich procesów biznesowych, będziemy mogli skutecznie doradzić i aktywnie zaangażować się w proces optymalizacji działań. Sklasyfikujemy wymagane funkcjonalności (co musi być, powinno być, dobrze, żeby było). W efekcie opracujemy dokument uwzględniający podejście biznesowe, który stanowić będzie fundament do stworzenia projektu.

Tworzymy harmonogram i budujemy projekt

Zapewniamy aby praca naszego zespołu była zawsze zgodna z Twoimi celami biznesowymi. Stworzymy haromonogram i napiszemy pełny projekt wdrożenia mając na uwadze Twój czas i potrzeby projektu. Możesz liczyć na profesjonalizm i terminowość naszych działań.

Tworzymy oprogramowanie w metodyce Agile i Watrefall

Wytwarzając oprogramowanie łączymy ze sobą dwie różne metodyki – Agile (zwinną) oraz Watrefall (tradycyjną). Połączenie i zastosowanie tych metod daje zarówno poczucie kontroli i dbałości o projekt, jak i możliwości wprowadzania modyfikacji na każdym etapie jego trwania.

Uruchamiamy pilotaż i dokonujemy testów

W tracie tego etapu uruchamiamy pilotaż projektu i przeprowadzamy ostateczne testy działania nowego systemu. Efektem tego będą przeszkoleni użytkownicy, a dla nas możliwość podjęcia następnego kroku, czyli przystąpienia do realizacji projektu wdrożeniowego.

Wdrażamy projekt na produkcje

Przed nami finalizacja projektu. Wykonujemy ostateczny audyt jakości wdrożenia. Nasz zespół wdrożeniowy przekaże swoją wiedzę, niezbędne informacje i dalszą obsługę projektu do zespołu wsparcia. Finalnie następuje podpisanie odbioru projektu, którego efektem będzie Twoje zadowolenie.

Przygotowujemy materiały szkoleniowe i prowadzimy szkolenia

Po udanym wdrożeniu projektu możesz dalej liczyć na wsparcie naszego zespołu. Na Twoje potrzeby reagujemy błyskawicznie – wiemy, jak ważną wartością jest czas. Przygotujemy wszystkie niezbędne materiały instruktażowe i przeprowadzimy dla Ciebie i Twojego zespołu profesjonalne szkolenie.

Przenosimy projekt do działu utrzymania

Od tej pory projekt na bieżąco jest obsługiwany przez 2 linie wsparcia. Pierwsza linia telefoniczna obsługuje podstawowe pytania użytkowników, na linię drugą trafiają zagadnienia związane ze stabilizacją aplikacji.

Rozwiązania branżowe – zobacz nasze referencje!

Nie znalazłeś swojej branży?