Specjalista Helpdesk

 

Czym będziesz się zajmować?


    • rejestracja zgłoszeń telefonicznych i mailowych w systemie
    • rozwiązywanie problemów użytkowników dotyczących oprogramowania i sprzętu komputerowego za pomocą narzędzi zdalnej pomocy
    • konfiguracja sprzętu i oprogramowania
    • eskalacja zgłoszeń do administratorów

Czego od ciebie oczekujemy?


    • minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
    • dobra znajomość sprzętu komputerowego (instalacja, konfiguracja, diagnozowanie usterek)
    • znajomość klienckich systemów operacyjnych Microsoft (Windows 7/10) oraz pakietu MS Office, Office 365 na poziomie umożliwiającym sprawne diagnozowanie i usuwanie usterek.
    • znajomość podstaw działania sieci LAN/WAN/WIFI
    • podstawowa znajomość Active Directory i Microsoft 365
    • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz szybkiego uczenia się
    • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
    • prawo jazdy kat. B

 

Kompetencje


    • komunikatywność
    • myślenie logiczne
    • szybkość reakcji
    • nastawienie na cel, konsekwencja
    • odporność na stres
    • dokładność, skrupulatność i rzetelności w działaniu
    • skuteczność
    • wysoka kultura osobista

Co oferujemy?


    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • praca w niedużym i wspierającym się zespole
    • rozwój pod okiem specjalistów w usługach chmurowych
    • nowoczesne narzędzia pracy
    • pracę przy ciekawych projektach
    • świetną atmosferę pracy