Specjalista Helpdesk
Czym będziesz się zajmować?
- rejestracja zgłoszeń telefonicznych i mailowych w systemie
- rozwiązywanie problemów użytkowników dotyczących oprogramowania i sprzętu komputerowego za pomocą narzędzi zdalnej pomocy
- konfiguracja sprzętu i oprogramowania
- eskalacja zgłoszeń do administratorów
Czego od ciebie oczekujemy?
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- dobra znajomość sprzętu komputerowego (instalacja, konfiguracja, diagnozowanie usterek)
- znajomość klienckich systemów operacyjnych Microsoft (Windows 7/10) oraz pakietu MS Office, Office 365 na poziomie umożliwiającym sprawne diagnozowanie i usuwanie usterek.
- znajomość podstaw działania sieci LAN/WAN/WIFI
- podstawowa znajomość Active Directory i Microsoft 365
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz szybkiego uczenia się
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
- prawo jazdy kat. B
Kompetencje
- komunikatywność
- myślenie logiczne
- szybkość reakcji
- nastawienie na cel, konsekwencja
- odporność na stres
- dokładność, skrupulatność i rzetelności w działaniu
- skuteczność
- wysoka kultura osobista
Co oferujemy?
- atrakcyjne wynagrodzenie
- praca w niedużym i wspierającym się zespole
- rozwój pod okiem specjalistów w usługach chmurowych
- nowoczesne narzędzia pracy
- pracę przy ciekawych projektach
- świetną atmosferę pracy